18 d'octubre de 2013

Una alumna de la UdL, becada per fer un curs al Congrés dels Diputats

Seminari al congrés dels Diputats / Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEDomingo, entre les professores Maria Àngels Cabasés i Agnès Pardell / Foto: UdL
baixcorva
Una alumna de la Facultat de Dret i Economia de la Universitat de Lleida ha estat seleccionada per gaudir d'una de les 10 beques adreçades a estudiants universitaris de tot Espanya per participar al IV Seminari teòric-pràctic sobre el Congrés dels Diputats, que se celebrarà entre els dies 21 i 25 d'octubre a Madrid. Es tracta de Raquel Domingo Martínez.

El Congrés es fa càrrec de les despeses de viatge i estada a la capital espanyola. Durant el seminari els participants tindran reunions de treball amb diputats, assistiran a les reunions dels òrgans de la Cambra i rebran informació directa de la Secretaria General del Congrés a sobre els diferents aspectes de l'activitat parlamentària.

El seminari està pensat per a estudiantat de Dret, Ciències de l'Administració, Ciències Polítiques i Periodisme.