18 de març de 2010

La UdL presenta al Saló de l'Ensenyament els 31 graus que oferirà el curs vinent
audio
La Universitat de Lleida al Saló de l'Ensenyament
[+] AMPLIAR IMATGE El conseller Maragall amb el vicerector d'Estudiantat, Xavi Gómez, a l'estand de la UdL
La Universitat de Lleida tindrà totes les seues titulacions adaptades a Europa el curs vinent. Són un total de 31, de les quals 4, Turisme, Psicologia, Fisioteràpia i Enginyeria Electrònica Industrial Automàtica s'estrenaran el curs 2010-2011.

Sobre els graus que es poden cursar a la UdL, així com dels màsters oficials i els cursos de formació continuada se'n poden informar les persones que des d'avui i, fins el proper 21 de març, s'apropin a l'estand que la UdL té ubicat a Fira Barcelona, en el marc del Saló de l'Ensenyament, que avui ha inaugurat el conseller d'Educació, Ernest Maragall.

A més del personal del Servei d'Informació i Atenció Universitària de la UdL, a l'estand també s'hi troben sis estudiants de diferents centres de la Universitat per informar als visitants de les titulacions i serveis que ofereix la institució.