18 de març de 2009

Una quinzena d'alumnes del Programa Interuniversitari de l'Experiència de la Universitat de Burgos visiten Lleida en el marc d'un intercanvi

Alumnes del Graduat Sènior de la UdL
Alumnes del Graduat Sènior  de la UdL per a majors de 50 anys
Una quinzena d'alumnes del Programa Interuniversitari de l'Experiència de la Universitat de Burgos visitaran Lleida la setmana vinent en el marc d'un intercanvi amb el Programa Sènior de la UdL per a persones de 50 anys o més. Aquesta és la primera vegada que la Universitat de Lleida participa en un programa de mobilitat d'estudiants sèniors. Segons la coordinadora del Programa, Neus Vila, si l'acollida d'aquesta iniciativa és positiva la UdL es plantejarà donar continuïtat a aquest tipus d'experiències.

Durant la seua estada, que s'allargarà entre els dies 22 i 29 de març, els estudiants de Burgos combinaran les classes per les tardes amb diferents activitats lúdiques durant els matins. El programa s'articula al voltant de diferents temàtiques: les energies alternatives, Lleida medieval, Lleida i la seua història, ecosistemes aquàtics i reflexions al voltant de l'art i l'estètica.

Els alumnes visitaran monuments emblemàtics com ara la Seu Vella o la seu de l'IEI. També coneixeran els diferents campus de la UdL i alguns dels seus edificis com el Centre de Recerca d'Enginyeria Aplicada (CREA). Un viatge fins a la Vall de Boí per conèixer les ermites romàniques declarades Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO posarà el punt final.