18 de juny de 2010

L'Associació d'antics alumnes canvia els seus estatuts per obrir-se a la societat
audio
Antics Alumnes de la UdL Universitat de Lleida  [+] AMPLIAR IMATGE El president i dos membres de la junta de l'Associació d'Antics Alumnes de la UdL
L'objectiu dels ex-estudiants de la UdL és atansar l'associació, que aplega uns 300 antics alumnes, a persones properes a l'activitat universitària. Per això, han creat la figura d'amic de la Universitat de Lleida. Ho podrà ser qualsevol membre de la comunitat universitària (professorat, estudiantat i PAS), a més de tots aquells que no estiguin vinculats a la UdL, però tinguin l'aval d'algun soci.

L'actual president, Raül Vallès, ha explicat que pretenen rellançar el funcionament de l'associació, que es va crear a l'any 2000. Vallès vol que serveixi "de vincle entre els recent titulats i el teixit empresarial i social de Lleida, amb una comunicació constant i fluïda". L'assemblea extraordinària de l'Associació d'antics alumnes de la UdL va tenir lloc a l'Edifici Polivalent, al campus de Cappont. En la trobada també van parlar d'atansar els serveis de la Universitat, com ara les biblioteques, a tots els seus socis.