18 de juny de 2009

La UdL signa acords per a estudis de tercer cicle amb el Col·legi de Veterinaris i l'Institut Interamericà de Cooperació per l'Agricultura

Signatura del Conveni UdL-ICCA
[+] AMPLIAR IMATGE Signatura del conveni amb l'IICA
Els alumnes del màster oficial en Desenvolupament i Cooperació Internacional de la Universitat de Lleida podran fer pràctiques en trenta-quatre països americans en virtut d'un conveni signat avui amb l'Institut Interamericà de Cooperació per l'Agricultura (IICA). A partir de la propera edició, els estudiants tindran l'opció de realitzar el treball final de màster durant dos mesos a tots els països on l'IICA té oficines com ara Mèxic, Argentina, els Estats Units, Nicaragua, Bolívia, Colòmbia, Haití o Jamaica.

El conveni firmat pel rector de la UdL, Joan Viñas, i el sots director general adjunt d'IICA, David Hatch, té una vigència de dos anys renovables.

D'altra banda, la Fundació de la UdL també ha signat avui un conveni de col·laboració amb el Col·legi Oficial de Veterinaris de Lleida, que subvencionarà parcialment als seus membres la matrícula del Postgrau en Dret Agroalimentari. La tercera edició, que tindrà lloc durant el curs 2009-2010, comptarà amb professors universitaris de tot Espanya, funcionaris de la Comissió Europea i professionals de diferents països del vell continent.

Signatura del Conveni UdL-ICCA
[+] AMPLIAR IMATGE Signatura del conveni amb el Col·legi de Veterinaris
L'acord l'han rubricat el rector i el president del Col·legi Oficial de Veterinaris de Lleida, Miguel Molins.

El Departament d'Agricultura, Alimentació i Acció Rural ha convocat 20 beques per fer aquests estudis, que sufraguen fins el 80% del cost de la matrícula del Màster.