17 de maig de 2011

El Campus de Cappont estrena pista poliesportiva
audio
Pista poliesportiva al campus de cappont de la Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGELes autoritats, a la nova pista poliesportiva del Campus de Cappont / FOTO: UdL

Els universitaris d'aquest campus disposen oficialment des d'avui d'un nou equipament esportiu ubicat darrere de la Facultat de Ciències de l'Educació. Es tracta de la nova pista de ciment a l'aire lliure i tancada de forma perimetral, que té una superfície de 1.572,34 metres quadrats. Les noves instal·lacions, que estan gestionades pel Servei d'Esports de la UdL, compten amb porteries de futbol sala/handbol i cistelles de bàsquet, a més d'il·luminació elèctrica nocturna. Aquest espai és el segon d'aquest àmbit que incorpora la Universitat de Lleida, després de l'estrena, el passat mes de novembre, de la pista poliesportiva i vestidors a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA).

D'altra banda, també han finalitzat els treballs d'adequació de l'Estany annex a la Biblioteca i Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera. Les obres, que han consistit en la disminució de la seva profunditat, han permès acabar amb les filtracions a l'exterior. A més, també s'ha aprofitat per modificar la instal·lació de recirculació d'aigua, que prové del pou ubicat al Campus de Cappont. Amb aquesta mesura s'ha aconseguit un estalvi d'aigua i una millora en el manteniment de l'estany. La capacitat actual és de 100 metres cúbics, reduint-la en un 50%.

Tant les obres d'adequació de l'estany com la pista poliesportiva s'han dut a terme en els darrers cinc mesos i han anat a càrrec d'Acsa Obras e Infraestructuras SA. El pressupost d'aquests treballs s'eleva a prop de 150.000 euros. Aquest migdia ha tingut lloc l'acte d'inauguració que ha anat a càrrec del rector, Joan Viñas; el vicerector d'Infraestructures i Tecnologies de la Informació, Pere Solà; el vicerector d'Activitats Culturals i Projecció Universitària, Jaume Barrull; i la degana de la Facultat de Ciències de l'Educació, Maria Pau Cornadó. El rector de la UdL ha anunciat que en un termini de 5 mesos està previst que finalitzin les obres d'adequació de l'accés principal i la part lateral de Facultat de Ciències de l'Educació.