17 de febrer de 2012

El Col·legi d'Enginyers tècnics industrials de Lleida dóna el seu fons a la UdL...
audio
Donació del fons del Col·legi d'Enginyers Tècnics a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEUn moment de la signatura dels convenis / FOTO: UdL
baixcorva
Són al voltant de 3.000 volums majoritàriament de normativa tècnica i legislació de l'àmbit de l'enginyeria industrial que s'integraran al fons de la Biblioteca del campus de Cappont. El Servei de Biblioteca i Documentació de la UdL serà l'encarregat de catalogar, classificar i ordenar la documentació que formarà part no només del catàleg automatitzat de la UdL, sinó també del Catàleg Col·letiu de les Universitats Catalanes (CCUC) i del de les Biblioteques Universitàries Espanyoles (REBIUN), per tal que sigui consultable a través de la xarxa.

Gràcies als convenis signats avui entre el rector de la UdL, Roberto Fernánsdez, i el president del Col·legi oficial d'enginyers tècnics industrials de Lleida (CETILL), Joan Monyarc, els prop de 800 membres de l'entitat professional podran fer ús dels diferents serveis que ofereixen les biblioteques de la UdL, com ara consulta de catàlegs i documents, préstec de fons bibliogràfics, ús de recursos electrònics disponibles i obtenció de documents d'altres institucions a través del préstec interbibliotecari.