16 de setembre de 2008

Renovació del web del Servei de Biblioteques de la UdL . BIBLIOTEQUES / El Servei de Biblioteca i Documentació de la UdL posa en funcionament un nou aplicatiu informàtic de gestió que millora les prestacions als usuaris

A partir del 17 de setembre, cada persona podrà crear el seu propi compte per, entre altres coses, reservar i renovar documents, visualitzar l'històric de les consultes i guardar les seues cerques preferides. Són només alguns dels avenços que permet el programa Millennium. L'aplicatiu, que substitueix el que s'ha utilitzat durant els últims 16 anys, permet augmentar els serveis del catàleg. També millorarà el préstec i les tasques internes del Servei de Biblioteca i Documentació, com ara les adquisicions, la catalogació, el control de revistes i les estadístiques, i permet la interacció amb altres recursos i catàlegs d'arreu del món.
Renovació del web del Servei de Biblioteques de la UdL
Millennium és un producte de l'empresa Innovative Interface, que té instal·lacions a més de 6.500 biblioteques de 45 països. El canvi de sistema té lloc de forma conjunta amb la resta d'universitats catalanes, en el marc del Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya (CBUC).

D'altra banda, el Servei de Biblioteca i Documentació de la UdL també estrena nou disseny del seu web. La renovació pretén facilitar l'accés dels usuaris als continguts i la cerca ràpida d'informació, alhora que se n'ha modernitzat la imatge.

MÉS INFORMACIÓ

Servei de Biblioteca i Documentació