15 d'octubre de 2009

La UdL acull les segones jornades Dones i Igualtat de Tracte al Món Rural, amb la responsable de coeducació de la Generalitat

Equal. Home-dona Rural
Els drets de les dones provinents del món rural i la utilització dels recursos que tenen al seu abast es posaran sobre la taula aquest divendres, 16 d'octubre, a la Universitat de Lleida. Serà en el marc de les 2es Jornades Dones i Igualtat de Tracte al Món Rural, que tindran lloc al Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al campus de Cappont. Organitzades per la Facultat de Lletres i el Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones de la UdL, l'objectiu és aprofundir en el coneixement del context, les condicions de vida i les necessitats de les dones que viuen en l'àmbit rural, des de l'anàlisi de les experiències de diferents agents d'igualtat provinents de diverses institucions i entitats.

La responsable del programa de coeducació del Departament d'Educació de la Generalitat, Núria Solsona, pronunciarà la conferència Formació en gènere, coeducació i apoderament. Mentre, l'experta universitària en polítiques d'igualtat i investigadora en temes de comunicació des de la perspectiva de gènere, Mª Isabel Menéndez, parlarà sobre la representació de les dones als mitjans de comunicació. El programa es completa amb una taula rodona sobre l'especificitat de la dona rural a partir de les experiències de diverses Agents d'Igualtat d'Oportunitats en actiu.

print enrera pujar