15 de març de 2013

Subcampionat de Catalunya per al rugbi-7 femení

Rugby-7 femení de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGELes components de l'equip amb Gerard Moliner / FOTO: Sevei d'Esports de la UdL
baixcorva
L'equip de rugbi-7 femení de la Universitat de Lleida es va proclamar ahir subcampió en els Universitaris catalans que es van disputar a la localitat de Vic. Les noies de Gerard Moliner van obtenir la medalla de plata després del partit que les va enfrontar amb la Universitat de Barcelona, que va fer-se amb l'or després d'un contundent 5-32.

La UdL que en quarts de final s'havia imposat a la Universitat Pompeu Fabra per 50-0, va ser finalista en derrotar per 12-5 a l'equip de la Universitat de Girona, que es va classificar en la tercera posició.

El segon lloc català per al rugbi-7 femení obtingut per la UdL, classifica l'equip per als Campionats Universitaris d'Espanya d'aquest esport que tindran lloc a Puigcerdà del 29 d'abril al 2 de maig.

Aquest argent se suma als obtinguts aquesta setmana pels equips de futbol sala femení i futbol masculí.