15 de març de 2012

"Són els bancs els vilans del segle XXI?", tema de reflexió d'alumnes de Batxillerat

. Més de 900 persones participen a la 5a Jornada de Treballs de Recerca a la UdL
audio
3 Jornada Treballs de Recerca a la UdL
[+] AMPLIAR IMATGE Un dels tallers de l'edició anterior de les Jornades / FOTO: UdL
baixcorva
El paper dels bancs en l'actual crisi econòmica, la manipulació periodística i els transgènics són alguns dels temes candents  que estaran presents demà divendres en la 5a Jornada de Treballs de Recerca per alumnat de Batxillerat, que organitzen l'Institut de Ciències de l'Educació-Centre de Formació Contínua i el vicerectorat d'Estudiantat de la UdL. Més de 900 persones de 17 centres educatius de la província de Lleida prendran part  en la trobada, que tindrà lloc al campus de Cappont amb 860 alumnes inscrits, 50 professors i 42 expositors de treballs.

El Centre de Cultures, l'Edifici Polivalent i la Facultat de Dret i Economia són els escenaris per presentar projectes de recerca dels diferents àmbits del Batxillerat (humanístic, ciències de la natura, científic, artístic, ciències de la salut, tecnològic i social). Entre els títols trobem propostes com: Bancs, vilans del segle XXI?, L'art en Lady Gaga, Catalans a camps de concentració, La manipulació periodística. La realitat del 2011 a Espanya, Inducció de l'apoptosi en les cèl·lules tumorals d'endometri mitjançant la radioteràpia o Transgènics: solució o amenaça?.