15 de juny de 2010

Més de 750 persones ja s'han matriculat als cursos d'estiu de la UdL, 14 dels quals estan complets
audio
Agricultura ecològica. Universitat d'Estiu de la UdL [+] AMPLIAR IMATGE L'agricultura ecològica és un dels cursos que es repeteix
Un total de 760 persones ja s'han matriculat als cursos d'estiu de la Universitat de Lleida, catorze dels quals ja han penjat el cartell de "complet". Tres més estan a punt de fer-ho i 68 persones es troben en llista d'espera. Els cursos complets són els següents: Un cop d'ull a l'univers, El cavall com a suport pedagògic, Excel per a la gestió financera, Respiració i relaxació, Com ser autosuficient per vèncer l'estrès i les angoixes, Iniciació a la robòtica, Introducció al SIG, Aplicacions educatives d'eines web, Pedagogia teatral, Educació Emocional, Com fer una presentació d'èxit, Els camins de l'aigua, Què conten els contes?, i Educació i conflicte.

Dels matriculats, 481 són dones i 279, homes. Un 67% dels inscrits provenen del món professional. Majoritàriament són enginyers, arquitectes i professors. Pel que fa a la procedència, més enllà de la província de Lleida hi ha persones de la resta de Catalunya, Andorra, València, l'Aragó, les Illes Balears, Andalusia, Euskadi, Navarra, Astúries i Castella Lleó. Pel que fa a l'alumnat estranger n'hi ha de Rússia, Iran i el Marroc.

La divuitena Universitat d'Estiu de la UdL ofereix un descompte del 10% en el preu de la inscripció fins aquest divendres, 18 de juny. La majoria dels cursos es desenvoluparan a La Seu d'Urgell (15) entre els dies 13 i 23 de juliol. També se'n faran a Lleida ciutat (18), Tremp (2), Àger (2), Erill la Vall (1), la Val d'Aran (1), Arbeca (1) i Seròs (3). La seu que compta amb més matriculats és la capital del Segrià, amb 395; seguida per La Seu, amb 233.