15 d'abril de 2013

Premi per l'estudiantat d'Infermeria de la UdL al seu congrés estatal

Premi estudiantat de Medicina de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEEls alumnes participants a la trobada estatal / FOTO: UdL
baixcorva
Alumnes de quart curs del Grau en Infermeria de la Universitat de Lleida (UdL) han guanyat el primer premi nacional de comunicació en format pòster al XXVI Congrés de l'Associació Estatal d'Estudiants d'Infermeria, que s'ha celebrat a Santiago de Compostel·la amb el títol Professionals davant de les urgències. És el tercer any consecutiu que la UdL s'endú aquest guardó.

Vanessa Diaz, Gemma Espigares, Miquel Molins i Judit Viñals presentaven el treball “Carga de trabajo enfermero en la UCI y escala de NEMS”, observant els paràmetres avaluats per aquesta escala, aportant evidència d'alguns de nous que no s'hi recullen i fent també la discussió de les ràtio infermera-pacient d'aquesta unitat segons les recomanacions europees.

Durant el desenvolupament de l'assemblea nacional Ana Mari Fité ha estat escollida com ha vicepresidenta de l'Associació Estatal d'Estudiants d'Infermeria (AEEE), agafant el relleu de Gemma Espigares (presidenta) i Enric Gallart (secretari) que deixen els seus mandats després de dos anys.