14 de novembre de 2006

El rector de la Universitat Abat Oliba CEU, nou president de l’Institut Joan Lluís Vives

Josep Maria Alsina, rector de la Universitat Abat Oliba CEU, ha estat elegit nou president de l’Institut Joan Lluís Vives (IJLV) per al proper semestre, en substitució del rector de la Universitat Politècnica de València, Juan Juliá. Els rectors de les vint universitats de la xarxa, reunits el passat divendres a la Universitat Politècnica de València van aprovar la seqüència de presidències per al període 2007-2017, el pla estratègic de la xarxa, i la nova marca corporativa —Xarxa Vives d’universitats— amb una reinterpretació de la simbologia i una nova tipografia més actual.

Alsina serà succeït en el càrrec pel rector de la Universitat Miguel Hernández d’Elx, Jesús Rodríguez Marín, el proper mes d’abril i, amb aquest mandat, finalitzarà la primera seqüència de presidències de les universitats de la xarxa. Totes les què en formen part hauran presidit el IJLV des què es va crear, ara fa poc més de 12 anys.

El nou president del IJLV va nàixer l’any 1943, es va llicenciar en Ciències Polítiques, Econòmiques i Comercials, i en Filosofia i Lletres a la Universitat de Barcelona, on es va doctorar en aquesta darrera especialitat i on encara exerceix com a professor titular de Filosofia Moral, activitat que compagina amb el seu càrrec de rector de la Universitat Abat Oliba CEU des de la seua creació, el juny de 2003.

Josep Maria Alsina i Juan Juliá