14 de març de 2011

Una trentena alumnes llatinoamericans estudien a la UdL gràcies als programes JADE i JADE PLUS
audio
Beques Jade per a estudiants llatinoamericans de la Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGEUn moment del lliurament de credencials
FOTO: UdL
Un total de 34 alumnes llatinoamericans -30 de grau i 4 de doctorat-, estudiaran aquest curs a la UdL gràcies al programa de beques Jade i Jade Plus, que ofereix la Universitat de Lleida i el Banco Santander, a través de la Divisió Global Santander Universidades. Avui han rebut a mans del rector, Joan Viñas, i el sotsdirector general adjunt de Banco Santander i director global de Projectes Corporatius de Santander Universidades, José Manuel Moreno, les credencials com a beneficiaris d'aquest programa de mobilitat.

El programa JADE, actualment en la seua novena edició, ofereix beques per a estudiants mexicans de grau interessats a completar a la UdL la seua formació durant sis mesos. Fins al moment, 233 universitaris han pogut beneficiar-se d'aquests ajuts; mentre que el programa JADE PLUS facilita que universitaris de tota Iberoamèrica puguin fer estades de fins a tres anys a la Universitat de Lleida per cursar els seus estudis de doctorat. En els cinc anys que porta funcionant aquest programa, han rebut aquests ajuts 14 estudiants de postgrau. Aquest curs, els alumnes becats provenen de Brasil (1), Mèxic (1) i Xile (2).

En l'acte d'avui, el director global de Projectes Corporatius de la Divisió Global Santander Universidades ha destacat el paper pioner de la UdL en programes de mobilitat amb Mèxic, uns programes, ha dit el rector, d'un alt de nivell de satisfacció per als alumnes. Per la seua part, els becaris han destacat l'oportunitat que signifiquen per a ells aquests ajuts, "una experiència única, plena de coneixement que ens permet conèixer altres cultures".

Beques JADE a la UdL[+] AMPLIAR IMATGE
Els estudiants becats pels programes JADE i JADE PLUS