13 de març de 2013

[+] AMPLIAR IMATGEA l'esquerra les autores de l'obra guanyadora /
FOTO: Hermínia Sirvent
baixcorva
L'edició digital de "L'ús de la WiKi a Primària: Aprendre a col·laborar, col·laborar per aprendre", primer premi de la 14ena edició dels Batec, obra de la professora de la UdL, Manoli Pifarré, i la investigadora, Rossana Jové, va presentar-se ahir a la Paeria, juntament amb el segon treball premiat: "Treballs digitals: Què, com i per què?", de Pep Borràs i l'accèssit: "Acompanyant mestres que comencen", de Bertomeu Buira i Mercè Sorribes.

El treball guanyador és una proposta d'innovació educativa sobre l'ús de les wikis en l'ensenyament a primària per a l'aprenentatge de les ciències naturals de forma col·laborativa. Segons les seues autores, pretén acompanyar l'alumnat perquè participi de forma activa en la societat global de la informació i el coneixement.

El Premi Batec, que convoca cada any l'Institut d'Educació Ramon Barrull de l'Ajuntament de Lleida, vol promocionar els professionals i les professionals de l'educació que posin en marxa estratègies, experiències, teories o pràctiques per millorar l'educació en algun dels seus àmbits.

L'ús de la Wiki a Primària: Aprendre a col·laborar, col·laborar per aprendre