13 de març de 2008

. CONVENI / PIMEC Lleida col·laborarà amb la UdL en la definició dels graus adaptats a l'Espai europeu d'educació superior, segons l'acord marc de col·laboració que van signar ahir els seus màxims representants, Joan Viñas i Rafael Peris

[+] AMPLIAR: Signatura del Conveni UdL-PIMEC
Joan Viñas i Rafael Peris a la signatura del conveni
Segons aquest conveni, representants de PIMEC participaran en les trobades que manté la UdL amb diferents agents del territori per definir els futurs graus. Aquest acord marc, destinat a enfortir les relacions universitat-empresa, preveu també encetar línies de col·laboració pel que fa a programes de formació, a la realització d'estudis relacionats amb el teixit econòmic del territori, així com en la transferència de tecnologia.

D'altra banda, l'acord preveu que els alumnes de la Universitat de Lleida puguin fer estades en les empreses que agrupa PIMEC Lleida mitjançant programes de cooperació educativa i beques de formació, ja que el pràcticum serà obligatori en els futurs plans d'estudis adaptats a Europa.

print enrera pujar