13 de gener de 2010

UdL, Paeria i Diputació acorden una permuta i cessió de terrenys que permetrà ampliar el campus d'ETSEA
audio
Ros, Viñas i Gilabert a la permuta i cessió de terrenys que permetrà ampliar el campus d'ETSEA[+] AMPLIAR IMATGE
Àngel Ros, Joan Viñas i Jaume Gilabert
La Universitat, l'Ajuntament i la Diputació de Lleida han signat aquesta tarda davant notari una permuta i cessió gratuïta de terrenys per a l'ampliació del campus de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA).

La UdL s'annexiona així una parcel·la de 33.000 metres quadrats, propietat de l'Ajuntament de Lleida, a canvi d'una permuta de 13 finques d'ETSEA (d'uns 5.000m2) afectades per la Diputació, i d'una cessió gratuïta sobre la qual s'hauran de mantenir els usos universitaris durant els trenta anys següents. Cal recordar que la Diputació va cedir al 1997 els terrenys a la UdL per aquest campus.

L'ampliació de terrenys per a l'ETSEA que suposa el document que avui han signat el rector Joan Viñas, el president de la Diputació, Jaume Gilabert, i l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, permetrà disposar de nous equipaments en un futur i poder connectar el campus a l'Arborètum.