12 de juliol de 2013

Espigares, elegida membre del consell assessor de l'ANECA

Gemma Espigares, de la UdL, presidenta del CEUCAT
[+] AMPLIAR IMATGELa presidenta del CEUCAT / Foto: UdL
baixcorva
La presidenta del Consell de l'Estudiantat de les Universitats Catalanes (CEUCAT) i alumna de la Universitat de Lleida, Gemma Espigares, ha estat elegida membre del consell assessor de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i l'Acreditació (ANECA) en un plenari celebrat a Madrid. L'acompanyarà Ricardo Roson, estudiant de la Universitat de Granada.

Aquest òrgan de l'ANECA pot proposar iniciatives d'actuació, així com informar sobre el compliment de les normes o codis de bones pràctiques. El consell assessor està format per 20 persones: el coordinador de la Comissió Nacional Avaluadora de l'Activitat Investigadora, entre 6 i 10 acadèmics de prestigi, quatre experts internacionals en l'acreditació de la qualitat, un representant de la Conferència de Presidents dels Consells Socials de les universitats espanyoles, dos estudiants proposats pel ple del CEUCAT i dos acadèmics amb vinculació permanent a la institució en la que presten serveis.

Espigares, coordinadora d'Economia i Qualitat Consell de l'Estudiantat de la UdL, també presideix l'Associació Estatal d'Estudiants d'Infermeria (AEEE) i és membre de la Comissió d'estudiants de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU).