12 de juliol de 2013

[+] AMPLIAR IMATGELa primera edició del curs d'apicultura /
Foto: UdL
baixcorva
Emoció i Espectacle: La Fascinació de l'Òpera Barroca, Tasta la Muntanya. Experiències de Dinamització del Territori (el Baridà), Biomassa, Ús i Incendis Forestals són els cursos que dimarts vinent, 16 de juliol, enceten la Universitat d'Estiu de la UdL a La Seu d'Urgell. A aquests se li afegirà, dimecres 17, el d'Apicultura de Muntanya, que per primer cop es trasllada a la capital alturgellenca.

Els matriculats en aquesta activitat visitaran el proper 18 una explotació apícola a Ordino, Andorra, mentre que l'alumnat del de Tasta la Muntanya, té organitzades sortides al Parc Natural del Cadí-Moixeró, l'Escola Folk del Pirineu d'Arsèguel, a una explotació de vedella ecològica a Montellà o al Parc dels Búnquers, entre Montellà i Martinet. En total, els cursos d'aquesta setmana vinent sumen 54 matriculats.

A partir del dia 22, se'n comencen tres més: De la idea a la pantalla: l'elaboració d'un curtmetratge, Introducció a un patrimoni poc valorat: les fortaleses modernes catalanes, i la novena edició del curs sobre Educació emocional. En aquests cursos hi participaran en total 34 estudiants més.

D'altra banda, aquesta tarda s'inicia al Centre d'Observació de l'Univers a Àger, el curs Un cop d'ull a l'Univers i diumenge finalitza la formació oferida a Tremp sobre Hidroelèctriques i patrimoni.