12 de febrer de 2009

La Facultat de Medicina i Humoràlia convoquen una nova edició del concurs internacional de vinyetes. Els transtorns de la conducta alimentària són el tema del IV Concurs d'Humor Gràfic i Salut

1r. Premi III Concurs Internacional d'humor gràfic i Salut. UdL i Humoràlia. Luís Mendiguren Tarres. Menta
Guanyadora de la III edició, obra del dibuixant "Menta"
L'obesitat, l'anorèxia, la bulímia o l'ortorèxia, són alguns dels transtorns alimentaris que seran objecte d'inspiració als artistes gràfics, ja siguin professionals o amateurs, que es vulguin presentar a una nova edició del Concurs d'Humor Gràfic i Salut que, per quarta vegada, convoquen la Facultat de Medicina de la UdL i Humoràlia.

Les vinyetes, que poden ser realitzades amb qualsevol tècnica pictòrica, en llengua catalana, castellana o anglesa, han d'enviar-se fins al proper 30 de març a l'adreça electrònica següent:

Els participants poden enviar un màxim de tres dibuixos, sempre i quan no hagin estat premiats anteriorment en un altre certamen.

El jurat, que estarà integrat per professionals de l'humor gràfic i la salut, donarà a conèixer el veredicte durant la setmana del 24 d'abril. S'atorgarà un premi de 1.000 euros a l'obra guanyadora, i un de 500 euros al segon classificat. Mentre que el primer premi està patrocinat per l'Hospital de Montserrat, el segon, ho és per ADESLAS.

Les primeres 50 obres seleccionades protagonitzaran una exposició, durant la segona quinzena del mes de maig, a la Facultat de Medicina. A més a més, s'editarà un catàleg on es recolliran totes aquestes vinyetes.

MÉS INFORMACIÓ

BASES IV Concurs Humor i Salut (català)
BASES IV Concurs Humor i Salut (castellano)
BASES IV Concurs Humor i Salut (english)