11 de novembre de 2008

. Enrique Bernaldo de Quirós, un dels joves pianistes espanyols amb més projecció internacional , interpretarà peces de Bach, Liszt, Brahms, García Abril i Takemitsu dins la XVI Temporada Musical de la UdL

El pianista Bernaldo Quirós, a la UdL
Quirós compta en la seua trajectòria amb el Premi Ricard Viñes, entre molts d'altres
La Universitat de Lleida (UdL) acollirà aquest dimecres, 12 de novembre, el concert d'un dels joves pianistes espanyols amb més projecció internacional, dins de la XVI Temporada Musical de la UdL. Enrique Bernaldo de Quirós, amb tan sols 27 anys, ja compta amb més de quaranta premis en la seua trajectòria entre els que destaca el Ricard Viñes, que va aconseguir al 2003.

Aquest pianista madrileny va començar la seua formació a Rússia als cinc anys, completant-la al Reial Conservatori Superior de Música de Madrid i l'Escola Superior de Música "Reína Sofía", a la capital espanyola. El jove ha rebut beques d'organismes com la Fundación Isaac Albéniz i valuosos consells de músics com Alicia de la Rocha, André Watts, Ralph Gothony o Salomon Mikowsky.

El concert d'Enrique Bernaldo de Quirós tindrà lloc a la Sala d'Actes de l'Edifici del Rectorat a partir de les 19.30h. El pianista interpretarà obres de Johann Sebastian Bach, Antón García Abril, Toru Takemitsu, Franz Liszt i Johannes Brahms.