11 de març de 2010

La UdL rep més de 600 professors d'anglès d'arreu del món en la XXXIII Convenció Anual de TESOL-Spain
audio

Congrès de TESOL a la UdLLa trobada, que se celebra per primer cop a la capital del Segrià, tindrà lloc entre els dies 12 i 14 de març. Comptarà amb representants de països tan diversos com els Estats Units, Alemanya, França, Portugal, Regne Unit, Romania o Turquia, entre d'altres. El Departament d’Anglès i Lingüística de la UdL col·labora en la organització d'aquest congrés de TESOL-Spain, reconegut pel Ministeri d’Educació.

Els participants tractaran aspectes d’interès general pel professorat d'anglès com a llengua estrangera estretament relacionats amb l'ensenyament/aprenentatge d'aquest idioma tant a primària i secundària com a nivell universitari. La convenció, que enguany gira al voltant de l’implementació de competències a classe, pretén esdevenir un fòrum de debat mitjançant un gran ventall de conferències i tallers amb ponents nacionals i internacionals.

La sessió inaugural, que es durà a terme aquest divendres a partir de les 17.00h a l'Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al campus de Cappont, anirà a càrrec de Neus Figueras, reconeguda formadora del Departament d’Educació. Figueras és experta en avaluació i responsable de la coordinació dels exàmens de Certificat de les Escoles Oficials d’Idiomes de Catalunya, a més de col·laboradora del Consell d’Europa.

Fundada en 1977, TESOL-Spain és l'associació de professors d’anglès amb més antiguitat a Espanya. Representa sectors diversos de l'ensenyament tant en l'àmbit públic com privat i actualment compta amb més de 2.000 socis.