11 de febrer de 2011

ETSEA estrena Sala d'estudis
audio
Sala d'estudis de l'ETSEA de la Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGEEl rector i el vicerector amb estudiantat de l'ETSEA a la nova Sala d'estudis

Situada al soterrani de l'Edifici principal del campus, en l'espai que havia allotjat l'antiga cafeteria, la nova Sala d'estudis té capacitat per a 110 persones. Les obres de remodelació d'aquest espai, que avui s'ha inaugurat, han durat uns 8 mesos i s'hi han invertit uns 700.000 euros que provenen del pressupost destinat a l'adequació d'espais a la UdL per a l'Espai Europeu d'Educació Superior.

Segons han explicat un dels arquitectes de l'obra, JM Bonet, l'execució arquitectònica ha inclòs un accés exterior independent accessible amb rampa, la recuperació dels patis d'il·luminació que es comuniquen amb l'atri central de l'edifici, el recalçat de la base de l'edifici per reforçar els fonaments i garantir-ne l'estabilitat, la rebaixa del terreny per aconseguir més alçada, i la connexió del pou existent amb un de secundari a l'exterior de l'edifici per garantir l'evacuació d'aigua i la seua reconducció al pou de reserva del campus per al seu reaprofitament.