10 de març de 2010

Prenen possessió les noves direccions de centre i de departament

. Rosa Teira és la primera dona que dirigirà l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària
audio
Degans 2010. Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Els nous directors i directores de centre
El Saló Víctor Siurana ha acollit avui la presa de possessió dels degans, deganes, directors i directores de centre i de departament de la UdL. Estrenen càrrec els responsables de la Facultat de Lletres, Joan Busqueta; la Facultat de Ciències de l'Educació, Maria-Pau Cornadó; i l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària, Rosa Teira, primera dona en dirigir aquest centre.

D'altra banda, Pere Enciso, a la Facultat de Dret i Economia; Ferran Badia, a l'Escola Politècnica Superior; i Joan Ribera, a Medicina, repeteixen en el càrrec. L'Escola Universitària d'Infermeria, per la seua part, tindrà un nou director o directora el proper dia 24, quan en doni el vist-i-plau el Consell de Govern.

També en aquest Consell es designaran les persones que ocuparan la direcció dels departaments d'Infermeria, Filologia Catalana i Comunicació, Pedagogia i Psicologia, i Administració d'Empreses i Gestió Econòmica dels Recursos Naturals, que ara com ara estan vacants.

Quant a les direccions dels departaments queden de la següent manera: Anglès i Lingüística estarà dirigit per Nela Bureu; Ciències Mèdiques Bàsiques, per Joaquim Ros; Cirurgia, per Antonio Montero; Didàctiques Específiques, per Montserrat Nòria; Dret Privat, per Maria Dolors Toldrà; Dret Públic, per Antoni Blanc; Economia Aplicada, per Maria Jesús Gómez; Enginyeria Agroforestal, per Joaquim Montserrat; Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica, per Xavier Terrado; Geografia i Sociologia, per Fidel Molina; Història, per Joan López; Història de l'Art i Història Social, per Maria José Vilalta; Hortofructicultura, Botànica i Jardineria, per Josep Antoni Conesa; Informàtica i Enginyeria Industrial, per Miquel Nogués; Matemàtica, per Josep Maria Miret; Medi Ambient i Ciències del Sòl, per José Antonio Martínez; Medicina, per Carme Piñol; Medicina Experimental, per Reinald Pamplona; Producció Animal, per Daniel Babot; Producció Vegetal i Ciència Forestal, per Vicente Medina; Química, per Magí Riba i Tecnologia d'Aliments, per María Paz Romero.

Destacar que en aquest procés de renovació dels càrrecs unipersonals de la UdL, és el primer cop que s'han dut a terme votacions electròniques. Es tracta del departament de Matemàtica que, en una prova pilot que s'estendrà a futures eleccions, va escollir al seu director mitjançant aquesta modalitat.

Degans UdL[+] AMPLIAR IMATGE
Els nous directors i directores de centres i departaments