10 de juny de 2009

La UdL aconsegueix una altra medalla d'or als Campionats de Catalunya Universitaris gràcies a la Mitja Marató de Muntanya

Elia Costa de la UdL, campió de Marató Universitari 2009
[+] AMPLIAR IMATGEElia Costa
Elia Costa s'ha proclamat campió guanyant la classificació absoluta i marcant la millor plusmarca en la història d'aquesta cursa, que s'emmarca en la Lliga Catalana de Curses de Muntanya: 2 hores, 1 minut i 46 segons. L'estudiant italià d'Erasmus a la UdL va completar sense problemes els 26 quilòmetres de la prova, que es va disputar al municipi d'Alpens.

En els mateixos Campionats de Catalunya Universitaris els equips de voleibol masculí i d'handbol femení de la UdL van aconseguir l'or. En judo, els atletes lleidatans han guanyat tres ors (Raul Clemente, Daniel Pions i Laura Terrades), dos plates (Paula Calvo i Daniel Isabal) i dos bronzes (Francisco José Miras i Carlos Figueras). En bàdmington, la UdL s'ha fet amb una plata per al doble masculí format per Carlos Arroyos i Xim Seguí, un bronze per la parella d'Àlex de Broca i Javi Royo, i un bronze individual per a Carlos Arroyos. Mentre, la natació ha sumat 7 medalles: dos plates per als relleus femenins, dos més per a Carles Ridaura (una en 50 papallona i una altra en 50 lliures) i tres bronzes per Aldara Cárdenas, Peter Petrovic i Iandira Sánchez. En aquestes proves autonòmiques també han aconseguit el bronze els conjunts de futbol sala masculí i femení, futbol, i voleibol femení.

Pel que fa als Campionats d'Espanya Universitaris, l'equip femení de futbol 7 de la Universitat de Lleida ha guanyat la medalla de plata. Mentre, Marisa Casanueva va obtenir el bronze en cross femení.