1 de desembre de 2010

audio
VerdCel en concert a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEEl grup d'Alcoi Verdcel

L'auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de la Universitat de Lleida, al campus de Cappont, acollirà demà dijous un concert de versions de Raimon. El grup d'Alcoi Verdcel oferirà, a partir de les 20.30h, un espectacle multidisciplinar basat en l'àlbum Petjades, que recull quinze cançons del cantautor de Xàtiva.

Verdcel centrarà la seua actuació en una gran interacció amb el públic, donant cabuda a disciplines com el videojocking o les projeccions audiovisuals. L'entrada és gratuïta.

El grup explica que "les cançons de Petjades formen part de la nostra memòria col·lectiva, escrites per Raimon, amb poemes d'Ausiàs March, de Salvador Espriu i d'altres inspirats en obres de Tàpies".