Actuacions 2011/12

• Activitats de benvinguda per als estudiants de mobilitat (del 29 d'agost al 9 de setembre de 2011)
    • Activitats complementàries al curs intensiu de català de nivell inicial (A1) que es va dur a terme entre el 29 d'agost i el 9 de setembre de 2011.
      • Berenar: pa amb tomata (dimecres, 31 d'agost de 2011)
        • Fotos
      • Visita guiada al castell de Gardeny (divendres, 2 de setembre de 2011)
        • Fotos
      • Visita guiada a Barcelona (dissabte, 3 de setembre de 2011)
        • Fotos
      • Gimcana per Lleida (dimecres, 7 de setembre de 2011)
  • Un tomb per Lleida Activitats interuniversitàries (dissabte, 8 d'octubre de 2011)
    • Destinataris: estudiants dels cursos A1 i A2 de català del Servei Lingüístic
  • Castanyada (dijous, 3 de novembre de 2011)
    • Destinataris: estudiants dels cursos A1 i A2 de català del Servei Lingüístic i estudiants de mobilitat.
  • Sortida a Barcelona. Activitats interuniversitàries (dissabte, 5 de novembre de 2011)
    • Destinataris: estudiants dels cursos A1 i A2 de català del Servei Lingüístic.
  • Sortida a Tarragona. Activitats interuniversitàries (dissabte, 26 de novembre de 2011)
    • Destinataris: estudiants dels cursos A1 i A2 de català del Servei Lingüístic.

• Sopar de Nadal organitzat pel Voluntariat Lingüístic (dimectres, 14 de desembre de 2011)
    • Destinataris: estudiants de mobilitat de la UdL
  • Activitats de benvinguda per als estudiants de mobilitat (del 23 de gener al 3 de febrer de 2012)
      • Berenar: pa amb tomata (dimecres, 25 de gener de 2012)
        • Fotos
      • Visita guiada al castell de Gardeny (divendres, 27 de gener de 2012)
        • Fotos
      • Gimcana per Lleida (dissabte, 28 de gener de 2012)

• Concurs de carnestoltes (dijous, 16 de febrer de 2012)
    • Fotos dels organitzadors (voluntaris lingüístics) i dels participants
    • Més fotos

• Sortida a Montserrat i al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (dissabte, 17 de març de 2012)
El Voluntariat Lingüístic va organitzar una sortida a Montserrat i al Centre de Cultura Contemporània, per veure l'exposició de fotoperiodisme VISA POUR L'IMAGE, en què hi van participar 53 estudiants de mobilitat/estudiants dels cursos inicials de català, 5 voluntaris lingüístics i 2 tècnics.

• Sortida al Penedès: ruta modernista per Sant Sadurní d'Anoia i visita a les caves Freixenet. Activitats interuniversitàries (dissabte, 24 de març de 2012)
      • Fotos de la sortida
Un total d'11 estudiants dels cursos de català i 4 voluntaris lingüístics van poder participar en aquesta sortida que van organitzar la UIC i la URL.
  • Sortida al monestir de Poblet i al mercat medieval de Montblanc (dissabte, 28 d'abril de 2012)
    • Fotos de la sortida
El Voluntariat Lingüístic va organitzar la ja tradicional sortida per visitar el monestir de Poblet i per gaudir del mercat medieval de Montblanc, dins de les festes de Sant Jordi que celebra aquesta població. En aquesta ocasió hi van participar 38 estudiants de mobilitat i dels cursos de català, 5 voluntaris lingüístics i 1 tècnic del Servei Lingüístic.
  • Sortida a Girona: ruta medieval guiada pel Barri Vell i visita al Museu del Cinema. Activitats interuniversitàries (dissabte, 5 de maig de 2012)
      • Fotos de la sortida
La UdL va participar en aquesta sortida amb 4 estudiants i 1 voluntari lingüístic.
   Darrera modificació: